2010. március 1., hétfő

VÉLEMÉNYEK, HOZZÁSZÓLÁSOK

7 megjegyzés:

  1. "Hiszem, hogy mindennek
    elrendelt ideje van."
    Ezek a versek is megértek már arra, hogy megjelenjenek. Gratulálok, kíváncsian várom a további köteteket.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Majd tervezem azt is. Jelenleg a második, budapesti könyvbemutatóra készülök. :)

    VálaszTörlés
  3. Te , ki életet adtál nékem ,
    amely megbecsülendő , de véges.
    Tőled tanultam , hogy milyen fontos
    őszintén élni , s jónak lenni.
    Ha bánat ért , sírtam s vacogtam,
    de Te ott voltál, vígasztaltál
    lelkembe megnyugvást hoztál,
    Életemnek értelmet adtál.
    S az idő elrepült felettünk,
    de mi még mindig jobbat reméltünk.
    Amit Tőled kaptam , feledni nem fogom soha
    Hisz Te voltál a világon a legjobb Édesapa!!!!
    In Memorian 1955.03.08 - 2006.11.25
    Győr,2006.11.26. by Nero

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm még egyszer is!

    Ebben a versben minden benne van!
    Te magad is és az a tiszta szeretet amit édesapád iránt érzel.
    Szomorú és megható vers.
    Fogadd őszinte együttérzésemet!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon Szívesen!Én köszönöm a megtiszteltetést illetve a lehetőséget,hogy megoszthattam veled az egyik versemet!Örülök nagyon az őszinte véleményednek és lehet elgondolkodom majd én is egy könyv kiadásán a verseimből!További sok sikert kívánok a munkásságodhoz figyelemmel fogom követni!

    VálaszTörlés
  6. Fontos, hogy még ha küzdelmes is, de ne add fel!
    Ahogyan írtam már, Te is írj, írj és "csiszold soraidat". Ha kritika ér pedig mindig tanulni kell belőle, úgy, hogy az mindig előre vigyen (az első negatív kritikák voltak nekem is a legnehezebbek).
    Véleményem szerint ha szívből-lélekből jön és örömöd leled benne ill. ha legalább egy emberben is gondolatokat, érzéseket keltettél (és örömmel olvasott Téged): már megérte küzdeni...

    VálaszTörlés
  7. Így lesz és köszönöm a jó tanácsaidat!

    VálaszTörlés